מנגליסט עד הבית

להזמין מנגליסט עד הבית הוא פתרון מצויין לאלה מכם שרוצים לעשות מסיבה בבית או מפגש ביתי עם חברים – ורוצים שכולם בלי יוצא מן הכלל ייהנו מהאירוע, במצב כזה כדי לשקול להביא מנגליסט לאירוע שיהיה אחראי על הבשרים ועל תפקוד המנגל, שידאג לצלות את הבשרים במידת העשייה המבוקשת לכל אורח, ושיוציא את המנות בזמנים שתרצו.

נכון שלהדליק את המנגל ולהתחיל לצלות את הבשרים יכולה להיות חוויה, במיוחד שאתם באווירה נחמדה עם מוזיקה טובה וראש טוב, אך מצב זה יתאים כאשר מדובר במספר משתתפים בודדים.

במידה ואתם מתכננים מפגש או אירוע עם הרבה חברים, המצב משתנה, ובמקרה כזה מומלץ להביא מישהו חיצוני שלא קשור לאירוע – שידע לרצות את האורחים בכל זמן ולכל אורך האירוע.

היתרונות של מנגליסט עד הבית

שירותי גרילמן (מנגליסט) נפוצים מאוד כאשר חוגגים את האירוע בבית או בצימר, והשירות מתאם למגוון מצבים, כאשר חוגגים מסיבת רווקים/רווקות, ימי הולדת, חגיגות הכנסת ספר תורה, ואפילו אירועים קצת יותר גדולים כגון בר מצווה או בת מצווה.

אנו בחברת Grill Man Show יודעים לספק לכם שירותי מנגול בלבד (אנו נגיע עם מנגל גדול ופחמים ונתפעל את האירוע), כאשר האופציה הראשונה היא שאתם תביאו את הבשרים ואנו נדאג לכל מה שמסביב.

האופציה נוספת היא גרילמן שף בשרים עד הבית

זו גם האופציה העדיפה עלינו, אם תבחרו ללהשתמש בשירותי השף שלנו – אנחנו נביא איתנו את הבשרים ונדאג להכל מא'-ת'. (כמובן שכל הבשר כשר בדץ)  במקרה כזה תכולו לבחור מספר מנות מהתפריט העשיר שלנו, וכך תוכלו לחגוג בראש שקט כאשר אנו אחראיים על כל נושא הקולינריה.

בנוסף, נוכל לספק לכם במידת הצורך השכרת ציוד כגון שולחנות, כיסאות, צלחות כוסות וסכום, ואפילו קינוחים ועוגות מעוצבות לפי בחירה ובתיאום מראש..