אירועים בטבע נחשבים כבר כמה שנים טובות לאירועים אטרקטיביים יותר. הסביבה המרהיבה, נוף המשמש רקע מושלם להתרחשות, אפשרויות רבות לפעילויות שונות במהלך האירוע ועוד.

למעשה, אירועים בטבע מזמנים כל כך הרבה אפשרויות לבחירה, אבל לפחות בתחום אחד אין הרבה ויכוחים – כי הקייטרינג המתאים ביותר לאירוע בטבע הוא קייטרינג על האש.

 

סוגי אירועים בטבע

הטבע המדהים של ישראל, כמו גם זה של אזורים נוספים בעולם, משמש רקע מושלם לאינספור סוגי אירועים:

אירועים משפחתיים, וחברתיים, אירועים עסקיים, גדולים וקטנים, בשעות האור, או בשעות החשיכה. כל אחד מסוגי האירועים הללו בטבע מתאים במיוחד להגשה של כיבוד טרי, חם, לוהט ומלא טעמים, של מזון שהכינו במיוחד בשבילכם על האש.

לא משנה אם האירוע שלכם נערך על החוף, או ביער, בהרים, או במדבר, אין כמו מזנון חם וטרי, של מזונות שהכינו לכם על האש, במידת העשייה האהובה עליכם, סוגי הנתחים שאתם הכי אוהבים והתבלינים המתאימים ביותר לכל נתח – כי יש לכם גרילמן מנוסה ומקצועי, שיודע להפוך כל ארוחת על האש לארוחת גורמה.

למה כדאי לקחת חברת קייטרינג לארוחה על האש בטבע?

במיוחד אם מדובר על אירוע משפחתי קטן, או מפגש חברים בלתי פורמלי, אפשר להבין אם אתם חושבים להרים את האירוח בכוחות עצמכם. הרי מה זה דורש בסך הכל? כמה נתחים טובים, מנגל איכותי, שק פחמים, מלקחיים, כלים להגשה, תבלינים, צידנית עם קרח לשמור על טריות הבשר, תאורה חזקה, אם האירוע מתוכנן לשעות הערב, כמה פינות ישיבה נוחות… וזה לא נגמר.

האמת היא שגם אם אתם מתכננים להרים אירוע ממש פשוט, בלי כל הפינוקים, קייטרינג על האש בטבע יכול להרים לכם את האירוע לגבהים שאתם לא מכירים.

דברים שרואים מכאן לא רואים משם

גרילמן מקצועי יכול להביא איתו נתחים מיוחדים, שאי אפשר למצוא אצל קצב רגיל.

הוא יודע איך להכין כל אחד מהנתחים הללו בצורה מושלמת, לתבל אותם בסגנון התיבול המושלם עבורם, לצלות אותם בשיטת הצלייה המתאימה לכם ביותר, במידת הצלייה האהובה עליכם באופן מדויק.

אבל אולי מעל כל אלה, הוא פשוט עושה הכל במקומכם ומאפשר לכם לנוח ולהנות מהאירוע, בדיוק כמו כל האורחים האחרים שלכם.

במקום לעמוד על המנגל שעות ארוכות, להזיע מעל הבשר ולחשוש שמא לא תצליחו להגיע לרמת הצליה הנכונה, אתם יכולים לשבת בצד, הרחק מהעשן, ללגום כוס יין טוב, לדבר עם חברים שמזמן לא ראיתם, או פשוט להיות בשקט עם עצמכם וליהנות מן האווירה.

לסיכום

קייטרינג על האש בטבע הוא הדרך המושלמת לארגן אירוע מוצלח, שכל האורחים בו יזכרו לזמן רב. האוכל צפוי להיות מותאם באופן מדויק לדרישות שלכם, טרי, חם ומעורר תיאבון, האווירה צפויה להיות מושלמת וכל התנאים בשטח יהיו מאורגנים בדיוק באופן כזה, שהאירוע הזה יהיה כל מה שציפיתם ואף יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *