קייטרינג על האש לאירועים קטנים

ארוחת על האש היא הארוחה האהובה ביותר על ישראלים רבים, שאוהבים לקחת אותה הכי רחוק שאפשר ולהפוך אותה לארוחה מהדרגה הקולינרית הגבוהה ביותר.

היופי בארוחת על האש, בכל הרמות והסגנונות, הוא שאפשר להכין אותה בכל מקום בארץ כמעט, בכל זמן, בכל סגנון, עבור כל אחד.

אז למה דווקא לאירועים קטנים כדאי להזמין קייטרינג על האש?

 

למה להזמין קייטרינג על האש לאירועים קטנים?

הזמנה של קייטרינג על האש לאירועים קטנים אינה מובנת מאליה. זו לא ברירת המחדל של רוב האנשים, שעדיין רגילים להזמין את הדור הישן של הקייטרינג – סלטים, מאכלים חלביים, או תבשילי בשר.

אבל אלה שכבר מכירים היטב את הטרנד, יודעים לספר שהוא תופס בקלות את המקום הראשון מבחינתם, בכל היבט אפשרי.

 

אווירה שאי אפשר לשחזר

הכנת על האש במתח האירוע, בין שהאירוע מתקיים בחצר פרטית, או בטבע ובין שהוא מתקיים בגן אירועים, מאפשרת לגרילמן להביא איתו לא רק אוכל מעולה, אלא גם ליצור אווירה מיוחדת, שיכולה להיווצר רק כשעושים בשר על האש.

האוויר מתמלא עשן ריחני, הבשר מגיע טרי וחם, מלא מיצים, התיבול המושלם ומידת העשייה מדויקת, בזכות הניסיון הרב והמקצועיות של הגרילמן.

התחושה המתקבלת היא של בילוי מתמשך, הכולל בתוכו אכילת מזונות צלויים ברמה גבוהה במיוחד.

 

הכנת ארוחה מפנקת בעזרת ידע וכישורים מיוחדים

לצד אווירת הבילוי הממושך, מתקבלת תחושה ברורה של אירוע אקסקלוסיבי ויוקרתי, בזכות נוכחותו של גרילמן בודד, בלי צוות ענק של עובדי קייטרינג, כנהוג באירועים גדולים, בגלל שהמצב מזכיר מאוד אירוע קטן עם שף פרטי.

למעשה, ההבדל בין השניים הוא קטן מאוד, כי בשני המקרים אתם מקבלים בעל מקצוע מהמעלה הראשונה, אשר מכין לכם ארוחה מדהימה, בעזרת הכישורים והידע המיוחד שלו.

 

 להתאים את הקייטרינג לסוג האירוע שלכם

קייטרינג על האש לאירועים קטנים יכול להתאים לכל סוגי האירועים:

אירועי יום, או לילה, אירועים משפחתיים, חברתיים, או עסקיים, בלוקיישן טבעי מתחת לכיפת השמים, או במקום סגור, עם חצר צמודה שבה אפשר להדליק את הגריל.

בכל מקרה, את ההתאמה לאירוע הספציפי שלכם אפשר לעשות על ידי בחירה של סוגי הנתחים, סגנון הצלייה, מידת הצלייה וגם של כל התוספות הנלוות, כמו סלטים, לחמים, תפוחי אדמה צלויים וכן הלאה.

 

חשוב לזכור, כי באירועים קטנים, צוות הקייטרינג עומד על המשמר אף יותר מאשר באירוע גדול, שכן באירוע קטן הפרטים הקטנים בולטים יותר ולכן מדובר על אירועים מוקפדים ואיכותיים במיוחד.

 

לסיכום

קייטרינג על האש לאירועים קטנים הוא התשובה המנצחת לכל מי שרוצה לשלב בילוי מפנק, עם האוכל הכי טעים שיש, באווירה אקסלוסיבית, כמו עם שף פרטי, אבל קלילה וזורמת, עם בשרים איכותיים, נתחים מובחרים לצלייה מושלמת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *