אם מוכרת לכם הסיטואציה הבאה, כנראה שהגעתם למקום הנכון.
הזמנתם את החבר'ה לארוחה אצלכם בחצר. זו הפעם הראשונה שאתם מזמינים ל"על אש" אצלכם בחצר שבבית החדש.
לכבוד המאורע, ערכתם קניה מראש עם כל הבשרים הכי איכותיים שהקצב המליץ לכם, קניתם את המנגל גז הכי איכותי שהיה בחנות. בקיצור, עשיתם את כל מה שדרוש כדי שהאירוח יהיה מושקע, טעים ובלתי נשכח.
אבל בסופו של דבר, האירוע היה רק מושקע ובלתי נשכח? גיליתם על עצמכם שאתם לא יודעים לתפעל כמו שצריך את המנגל וכל הבשרים יצאו שרופים? כל ההשקעה ירדה לטמיון ובסוף מצאתם את עצמכם יושבים עם מרשמלו על שיפודים?

טוב, אנחנו יודעים שהגזמנו קצת, ובכל זאת.
כל אחד זוכר אירוע אחד לפחות שבו הוא השקיע, טרח, ובסופו של דבר הוא מצא את עצמו עומד מול מאכלים לא אכילים בעליל, רגע לפני האירוח.

טוב, אחרי שזריתם מלח על הפצעים שלי, מה עכשיו?

עכשיו, אחרי שהזכרנו לך את האירוע שאתה הכי רוצה לשכוח, אנחנו כאן בשביל להציע לך הצעה חלופית, כזו שתקל עלייך ותאפשר לך לארח את החבר'ה בלי יותר מידי התארגנות ובלי חשש שאולי התקרית ההיא תחזור על עצמה.
אנחנו מציעים לך להזמין את שירותיו של שף פרטי על האש עד הבית.

נשמע טוב, אפשר פרטים?

בהחלט, מדובר בשף שמומחה בתחום הבשרי. השף דואג שהחבר'ה שלך יקבלו את מנות הבשר הכי מפנקות והכי טובות. כל מה שאתה צריך לעשות ערב לפני האירוע זה לדאוג שהשולחן יהיה ערוך.
את הבשרים השף מביא אתו, כשהם עדיין לא מוכנים כמובן, יחד עם המנגל, השף ידאג לארוחה  כולה עד הפרט האחרון.
אתה פשוט צריך להזמין את החבר'ה לערב על האש ולנוח במהלך הימים שלפני האירוע.
בהזמנה של שף עד הבית, אתה חוסך מעצמך הרבה עבודה, למשל:

  • קניות- נחסך ממך עול הנסיעה אל הקצב, העמידה בפקקים, ההמתנה לתורך וההתלבטות עם אחד החברים בטלפון לגבי איזה בשרים כולם אוהבים יותר. הסחיבה של השקיות לאוטו והסחיבה שלהם עד הבית בזמן שהילדים על המחשב ואף אחד לא טורח לבוא ולעזור לך.

  • הכנת המנגל – נחסכת ממך ההוצאה לקנות מנגל חדש במידה ואין לך כזה.
    אם יש לך מנגל פחמים, תשמח לדעת שאתה לא צריך להתעסק עם פעולות מלכלכות כמו הדלקת הפחמים או שימון הרשת. אתה גם לא צריך לבדוק אם החום מתאים.
  • הכנת הבשרים עצמה- בואו נודה באמת, יש אנשים שעבורם הכנת הבשרים היא עול. לכל אחד מהאורחים יש את הדרישה שלו למידת עשייה מסוימת ואתה רוצה לדייק ולתת לכל אורח את הבשר שמותאם לו.

  • הכנת תיבולים- אין צורך אפילו להכין את התיבולים והמרינדות! אתה לא צריך להיזכר ברגע האחרון שנגמרה הפפריקה ולרוץ לסופר בשביל לקנות שקית תבלינים חדשה ולמצוא את עצמך בתור לקופה המהירה כשהתור בכלל לא זז בזמן שהזמן רץ.

כפי שבטח שמת לב, הזמנה של שף פרטי על האש בצפון או באזורים אחרים בארץ, תלוי מאיפה אתה, יכולה לעשות לך את החיים קלים, אז בוא תשאיר את המנגל בצד ותתקשר לשף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *